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  4. Re-modeling the brand funnel to address changes in consumer behavior : State of the literature and future research needs
 
Zitierlink DOI
10.26092/elib/1704

Re-modeling the brand funnel to address changes in consumer behavior : State of the literature and future research needs

Veröffentlichungsdatum
2015-11
Autoren
Burmann, Christoph  
Dierks, Alexander  
Herausgeber
Burmann, Christoph  
Zusammenfassung
Re-modeling the brand funnel to address changes in consumer behavior
Schlagwörter
brand funnel

; 

consumer behaivor
Institution
Universität Bremen  
Fachbereich
Fachbereich 07: Wirtschaftswissenschaft (FB 07)  
Institute
Lehrstuhl für innovatives Markenmanagement und Marketing (LiM)  
Dokumenttyp
Artikel/Aufsatz
Serie(s)
LiM-Arbeitspapiere  
Band
56
Lizenz
https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
Sprache
Englisch
Dateien
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Vorschaubild
Name

Burmann_Dierks_2015_LiM_working_paper_56_Brand_funnel_model_vfinal.pdf

Size

944.56 KB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):e39e008529099073d950416676c56121

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