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  4. Influencer Impartiality Disclosure on Instagram: The effects of impartiality disclosure on brand objectives, for no and multiple product endorsements
 
Zitierlink DOI
10.26092/elib/1693

Influencer Impartiality Disclosure on Instagram: The effects of impartiality disclosure on brand objectives, for no and multiple product endorsements

Veröffentlichungsdatum
2021-05
Autoren
Burmann, Christoph  
Oprea, Corina  
Herausgeber
Burmann, Christoph  
Zusammenfassung
Influencer Impartiality Disclosure on Instagram: The effects of impartiality disclosure on brand objectives, for no and multiple product endorsements
Schlagwörter
impartiality disclosure

; 

brand objectives

; 

product endorsements
Institution
Universität Bremen  
Fachbereich
Fachbereich 07: Wirtschaftswissenschaft (FB 07)  
Institute
markstones Institute of Marketing, Branding & Technology  
Dokumenttyp
Artikel/Aufsatz
Serie(s)
Markstones-Arbeitspapiere  
Band
68
Lizenz
https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
Sprache
Englisch
Dateien
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Vorschaubild
Name

markstones_Arbeitspapier_68_Corina_Oprea-1.pdf

Size

1.95 MB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):18690f43e8edb9b67b2982af4ce74148

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