Gamification in sozialen Medien – Auswirkungen gamifizierter Inhalte auf die Markenwahrnehmung bei TikTok
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Arbeitspapier_Gloria_Germroth.pdf | 2.79 MB | Adobe PDF | View/Open |
Authors: | Burmann, Christoph Germroth, Gloria |
Editors: | Burmann, Christoph | Publisher: | markstones Institute of Marketing, Branding & Technology | Abstract: | Gamification in sozialen Medien – Auswirkungen gamifizierter Inhalte auf die Markenwahrnehmung bei TikTok |
Keywords: | Gamification; Markenwahrnehmung; soziale Medien | Issue Date: | Jan-2022 | Series: | Markstones-Arbeitspapiere | Volume: | 71 | Type: | Artikel/Aufsatz | ISSN: | 1613-0936 | DOI: | 10.26092/elib/1692 | URN: | urn:nbn:de:gbv:46-elib61305 | Institution: | Universität Bremen | Faculty: | Fachbereich 07: Wirtschaftswissenschaft (FB 07) | Institute: | markstones Institute of Marketing, Branding & Technology |
Appears in Collections: | Forschungsdokumente |
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