Collection's Items (Sorted by Issue Date in Descending order): 21 to 40 of 3037
Issue Date | Title | Author(s) |
2025 | Mustervorlage für die Studieninformation und die informierte Einwilligungserklärung zur Übermittlung, Archivierung und weiteren wissenschaftlichen Nutzung von personenbezogenen Daten : Version 1.0, Stand: 2020 | |
2025 | Return aspirations and the life course of refugees in Germany : Study report | Fuchs, Lukas M. ; Hagos, Samuel Zewdie  |
2025 | Mustervorlage für die Studieninformation und die Einwilligungserklärung für die Verarbeitung personenbezogener Daten in Forschungsvorhaben : Version 1.0, Stand: 2020 | |
2025 | Template for the study information and the informed consent form for the transmission, archiving and further scientific use of personal data : Version 1.0, status: 2020 | |
2025 | Template for the study information and informed consent in scientific research projects : Version 1.0, status: 2020 | |
20-Dec-2024 | Traditional Beekeeping and Honey Hunting in Central Cameroon. Ethnographic Film Research : Study Report | Gruber, Martin  |
19-Dec-2024 | The influence of key enabling technologies on technological innovation | Wessendorf, Colin |
17-Dec-2024 | Smartes Lernen in der Logistik: Thesenpapier zu den empirischen Zwischenergebnissen | Ahrens, Daniela ; Siemer, Christine  |
16-Dec-2024 | Innovative Weiterbildung: Didaktisches-Design des SMALO Lern-Ökosystems | Ahrens, Daniela ; Siemer, Christine ; Ahlers, Reinhard ; Friedrichs-Büttner, Gesa ; Kersten, Franziska ; Steffens, Svenja ; Duin, Heiko  |
13-Dec-2024 | Elektroniker:in - Lern- und Arbeitsaufgaben für das Berufliche Handlungsfeld „Installieren und Inbetriebnehmen von Standard-Elektroanlagen“ | Auffarth, Hergen ; Howe, Falk  |
10-Dec-2024 | Qualitative Studie für den Vierten Engagementbericht der Bundesregierung : Studienreport | Haas, Benjamin ; Kewes, Andreas |
10-Dec-2024 | Regional Variation in German Real Estate Prices: Socio-Economic and Pandemic Influences | Ehlert, Andree ; Lagemann, Andreas ; Wedemeier, Jan  |
8-Dec-2024 | Ergänzung des DigCompEDU Rahmenwerks: Skizzierung der Fähigkeiten und Kompetenzen von pädagogischen Fachkräften im Zusammenhang mit KI in der Bildung | Bekiaridis, George ; Attwell, Graham |
7-Dec-2024 | Suplemento al marco DigCompEDU: Esbozando las aptitudes y competencias de los educadores relacionadas con la IA en la educación | Bekiaridis, George |
7-Dec-2024 | AI-Pioneers Toolkit: Leitlinien für die Gestaltung eigener KI-Projekte und -Initiativen | Tommasi, Francesco ; Perini, Marco ; Wubbels, Cassandra ; Sartori, Riccardo |
7-Dec-2024 | AI-Pioneers Toolkit: Recursos para elegir y utilizar herramientas de IA en la educación | Perini, Marco ; Wubbels, Cassandra ; Sartori, Riccardo ; Tommasi, Francesco |
1-Dec-2024 | Yearbook 2023 | |
1-Dec-2024 | Supplement to the DigCompEDU Framework: Outlining the Skills and Competences of Educators Related to AI in Education | Bekiaridis, George |
Dec-2024 | Praxisbeispiele der Stadt- und Regionalentwicklung in Wrocław | |
23-Nov-2024 | Evolution of a buried moat–drift system in the Ewing Terrace uncovering highly dynamic bottom currents at the Argentine margin from the early Oligocene to middle Miocene | Unland, Ellen ; Miramontes, Elda ; Spieß, Volkhard ; Bozzano, Graziella ; Kasten, Sabine ; Schwenk, Tilmann  |
Collection's Items (Sorted by Issue Date in Descending order): 21 to 40 of 3037